Kızlar merhabalar. Bu baybay uyku damlası yada başka damla kendimize alsak faydası olur mu?
Ya bulunduğumuz şehrin havasından mıdır nedir bilmiyoruz ama sabah 5:30 uyanıyoruz eşimle daha sonra uyku yok oğlum 8.-9a kadar uyuyor biz ne yapalım ya sonra akşam 7–8 gibi bebeğimi uyuturum benimde uykum gelir zorlarız kendimizi uyumamak için bu sabah erkenden kalkıyoruz tam dinleyemiyoruz bile bu damlalar işenyarar mı