mrymkrm Aselincimom kendim bebekken ve çocukken çok ateslenip havale geçirdiğim için travma oldu bende sanırım 😀
Aselincimom mrymkrm aaa geçmiş olsun havale geçirenler hep öyle malesef eşimde çok tırsar 2 kere havale geçirmiş bebekken ateşi varmı diye hep bakar😅
yeka38 mrymkrm takıpte kalıp 38 i geçince doktorunuz ile irtibata geçebilirsiniz ben öyle yapacağım ama şurup vermeyi asla düşünmüyorum
mrymkrm Aselincimom hahahaa teşekkür ederim bende öyleyim sürekli alnını kafasını falan kontrol ediyorum 😀
ayrilbacim ahsengunesveannesi aşı olmadan verilmesi pek önerilmiyor ebemiz sıkı sıkı tembihlemişti bizi verme asla gerek yok 37 üstüne çıkarsa verebilirsin diye
ayrilbacim mrymkrm 1 hafta önce yaptırdım aşısını ateşi hic olmadı her an tetikte bekledim ateş ölçerle her çocukta ateş yapmıyor 🧚♀️
cerendmert Şimdi olduk aşımızı eve geldik bize de bi çay kaşığı kalpol ver dediler ama ilaca bünyesi alışır çocuğumun diye ateşi oynarsa vereceğim son durumu yazarım şuan keyfi yerinde paşamın
cerendmert cerendmert 2 gün oldu . Durum güncellemesi yapayım annelere . Ateşi olur diye çok korktuk ama ateşi olmadı. Tedbir amaçlı kalpol verdik nir kere de fitil . Tek sıkıntısı çocuğun kolu ağrıyor . Onu da tülbentle sabitleyip tuttuk . O şekilde .
MihraEliff Bizde 1 saat önce olduk geldik ateşi çıkarsa 38 i geçerse huzursuzluk yaparsa bir çay kaşığı calpol ver dedi hemsiremiz suanlik bizde de ateş yok ama uyku yapıyor normalde gündüz uykusu yapmayan bebeğim 1 saattir deliksiz uyuyor
mrymkrm cerendmert bizim de ilk gün ateşi çıktı 37ye kadar sadece parol verdim sonra hiç çıkmadı çok şükür ama ağrısı oldu tabi huzursuz o günden beri. Birde asi yerinde şişlik oldu buz koyuyorum onun için de
MihraEliff mrymkrm uyusun bebisler uyusun vallah hem onlar için hemde bizim için uyumaları çok iyi dinleniyorlar bari 😀