gkyt Merhaba ben 1 ay 16 gündür doğum yapmışım sezeryan doğum yaptım yaramda üç gündür kızarıklık var ama ağrımıyor sebebi nedir acaba
Xcbaby gkyt 40 iniz cikinca kadin doguma gitmediniz mi onlar bakiyor yaraya dikisler iyilesmis mi diye
lceLady gkyt Yok canım Dikiş acılması için oradan bi akıntı vs olması lazım Akma olmadıgı sürece korkmayin
Xcbaby gkyt benim doktorum gel demisti 40 cikinca bi görünün isterseniz ultrasonda rahime filan da bakmisti