Doktorun söylediklerini aynen yazıyorum: “Ateş yükselmeye başladığında bebeği ferahlatacak şeyler yap. Üstünü çıkar. Odayı havalandır. Baktın düşmüyor 38e geldi. O zaman ilaç verip hastaneye getir. 6 aya kadar bu şekilde yapacaksın. 6 aydan sonra ilaç verip dört saat bekle. Eğer düşmezse o zaman getir hastaneye.” dedi. Hemen ateş düşürücü vermeyin. Ateş bebeğe direnç kazandırıyor. Bağışıklığını güçlendiriyor. Bebeğiniz daha küçük. Mutlaka doktora danışın ve öyle hareket edin. Geçmiş olsun 🌸