isimsiz111 Benim oğlumda öyle yapıyor. Kafasını kaşıyor, tırnakları biraz uzunsa çiziyor bile kafayı. Uykusu gelmiş demek. Bizde 7, 7 buçuk gibi gece uykusuna geçiyorduk fakat 5. Ayına girdiğinden beri 8 oluyor. Ama uyanma saatinde bir degisiklik yok yine 6.30 ya da 7 de ayaktayız 😁