Alpinannesi_B Büyüme atağı 12. Haftadan selam 😞 3 Ay 2 günlük erkek bebeğim 🧿 Uyku düzensizliği, beslenmede azalma, huysuzluk, memnuniyetsizlik 🤦🏻♀️ Benim gibi olanlar var mı ?
-sevimlipolyanna- Ayy geçen hafta 12.haftaatağımızda yok böyle bir şey. Ömrümden ömüüüür gitti şükür geçti ama biz mahvolduuk. Bi de o hafta her şeyden aşırı korktu o bizii çok zorladıı 🥺🥺
Alpinannesi_B -sevimlipolyanna- yaa sizin ki baya zor geçmiş anlaşılan 🤦🏻♀️ Bizde de iştahsızlık var o canımızı çok sıkıyor hamdolsun bize çok sıkıntı yapmıyor yavrum 🧿❤️ Rahatça sağlıkla büyüsünler inşallah 🤲🏻
-sevimlipolyanna- Alpinannesi_B Üzülmeyin ben de çok üzülüyordum ama bakın bu hafta normale döndü :) o an geçmiycekmiş gibi geliyo ama şükür geçiyor 🎉
papatyacm Benim oğlum da 3 ay 11 günlük yaklaşık 1 haftadır aynı şeyi yaşıyoruz ne zaman normale döneceğiz acaba 🤷🏻♀️🥹😅