Prensesimmmasele Agrıdan gecedendir uyuyamadım kızlar İdrar yapınca çok kötü acı hissediyorum belim cok agrıyor şuan sıcak su torbası koydum Birşeyler yedim ilaç içtim Sistit olmuşum galiba 😭
durununannitoskosu Prensesimmmasele Doktora gidip antibiyotik yazdirmaniz lazım, onun dışında da bol su için rahatlatır