Kızım 6. Ayına girdi toz mama yediriyorum sütüm yetersiz olduğu için malesef aptamil kullanıyorum bir çok mama denedim aptamili sevdi ondan devam ettik suana kadar fakat aşırı gaz sorunumuz oldu damlalar kullandım ağızından salyalar geliyor huzursuz gece uyumuyor reflüsü var sanırım ve toz mama dokunuyod ek gıdaya 5. Ayda başladık tadımları vs simdi aramızda inek sütü verem annelerimiz varmı bebeklere bu aylarda ben öyle düşünüyorum inek sütü ve su karıştırıp versem olurmu yapan varmı lütfen bizede fikir olun caresizim sütüm yok denicek kadar az mamada midesi kabul etmiyor