Odislen Merhabalar oğlum 13 aylik dişleri yavaş yavaş diziyor fakat bu surede ayda 1 emzik aliyoruz emzigine çok düşkün dişleriyle yırtıyor bende korkuyorum yırtık şekilde uykulu oldugu zaman parçası kopup yutar diye sizce ne yapmalıyım?
Ecem__ Odislen canim kaliteli emziller var cok saglam oluyorlar..markasini unuttum..ciftlisi 350 ye almistim..cekiyor ama koparamiyor bu sefer..emzigi bu yaz biraktircam.
Ecem__ Enlsr olabilir canim..seffaf kapi var kullandiktan sonra icine yikayip koyabiliyoruz..plastigi diger emziklere gore sert
Ecem__ Odislen 2 yasinda birakmayi dusunuyorum 1 yasina kadar sadece uykuda verdim..buyudugu icin emzik diye agliyor nerde nerde aglayip odalari geziyor..😑