Kızlar gündüz uyuduğu 35 dakika en fazla çok nadir 1 saat uyuyor hadi onu geçiyorum gece yatırıyorum yeni doğan gibi 3-4 kere kalkıyor ve her kalkmasında uyuması 1 saati geçiyor ne uyuyabiliyorum ne bir şey yapabiliyorum sallamayı bıraktırdım 1 ay oluyor emmiyorda yemeğini de güzel yediriyorum tok olıyor niye böyle yapıyor ya gerçekten ağlıycam. Sadece gece uyandığında sallıyorum onda da sallamama rağmen uyumuyor gözleri kapalı ama dalamıyor bazen yine kitap okuyup öyle uyutuyorum onda da ikna olursa. 10da uyudu bu 3. Kalkışı ya gerçekten anlamıyorum ya napıcam ben neyi yanlış yapıyorum ya şu an ayağımda yine zaten 2buçukta uyumuştu geri 1 saat sonra bidaha kalktı 1 saattir sallıyorum yok ya dalmıyor uyumakta istiyor anlamıyorum ya