Kızlar 23 günlük kızım var yalnız koca gün öğlen 1 de kalkıyor gece 1 kadar uymuyor bunu 1 gün arayla 2 gündür yaşıyoruz emmek istiyor sürekli uyumak istemiyor asla sallıyorum beyaz gürültü açıyorum emziriyorum gazını çıkarıyorum 23 Günlük bir bebek 12 saat uyanık kalması ne kadar normal gaz sancısı olsa ağlar emzik veriyorum belli süre sonra düşüyor tutamıyor uzun süre ağzında düşünce ağlamaya başlıyor benle aynı durumu yaşayıp yardımcı olucak fikri olan var mı Allah rızası için