hanımlar bebeğim her ritimli sese (örneğin gel gel gel diye ritimli söylersek) şarkı söyleyince veya açınca yani bildiğiniz oynuyor sanki ara sıra kendiliğindende yapıyor biz oynuyor diye seviniyorduk çok bilinçli yapıyor gibi ama o kadar çok yazı görüyorumki anlayamadım normal mi değil mi?