Kızlar sezeryan sonrasında
sağ apandis bölgesi gibi yani
Doğum kesi çizgisinin biraz sağ üzerine bası olunca anlık bir acı hissi oluyor. Kadın doğum sorun yok dedi ama anlamadım. Tekrar bir dr görmelimi
Sizde de oldu mu böyle bir durum? Doğumdan sonradan beri var bu durum
(1,5 yıl oldu doğumum)