Kızım 11 aylık. Doğduğunda kolik bebekti açardım uyurdu kaptırdım. Uyuycagi zaman açar kapatirdim derken şimdiye kadar hep dinledi. Bi ara ninnilere sardik ama gene döndük diş döneminden falan açınca uyuyordu. Biraz da işime geldi uykusuzluk çektiğim dönemlerde. Ama artık kocaman oldu ve hala hala dinliyor benim başım kaldırmıyor. Zararı olur tabiki nasıl biraktiririm bana bi akıl verin