Kızlar selam . Oğlum çok çekingen ve bir çok şeyden korkuyor mesela oyun alanlarına girmek istemiyor korkuyor ağlıyor hani girip kötü bir tecrübede yaşamadı hiç girmiyor . Bir kaç kez denedim ama çekinerek oynadı . Bugünde avm de eşim koyalım oynasın alışsın dedi koyduk ama oradaki oyun ablası ilgilenmesine rağmen hiç Rahat olamadı etraf oyuncak dolu hiç ilgilenmedi çekindi tedirgindi . Sizinkilerde varmı böyle bir durum yaşadınız mı geçici mi üzülüyorum açıkçası . Mesela bir oyuncaktan ses çıkaran şeylerden traş mak. Falan korkuyor tedirgin oluyor 🥹 ne yapmam lazım nasıl bir yol izlemeliyim . Bi çocuk oyuncak arabalara binmek istemez mi binmiyo bindirmeye çalışınca ağlıyor 😌