_YanakReisinAnnesii annediyebiri benim bir defasın da şüpheyle verdiğim sonucum 2.5 çıkmıştı. Doktor 10 ve üzeri bir rakam görürsen sonuçta yanıma gel demişti , birkaç gün sonra da adet oldum hamile değildim. Sizin de negatif yani