Snm1234 Biliyorum daha erken ama ben sabırsızım kızlar oğluma ve eşime bişeyler almayı onları giydirmeyi çok seviyorum kendime de özeniyorum ama ne biliyim onlara daha bi hevesliyim sanki 😂😂
Deletedmom_98 Snm1234 Şuan aydınlanma yaşadım. Kız doğru ya! Bayramlık bakılacak. 😍 Nisanda 1 düğün, 1 nişan var. Temmuzda da düğün var. Allah Allah
_Pnr_Kmrc_ Snm1234 bende bi hevesle bakıyorum erkek bebek için hiç güzel kombin göremiyorum🥹hevesim kaçıyor bakmıyorum ☺️ kız bebeklere çok güzel şeyler var 😀
Berilsmom13 Deletedmom_98 Şuan aydınlanma yaşadım. +1 bende 😂 hiç aklımda bile yok bayramlık meselesi
Snm1234 Deletedmom_98 ayy bizim de iki düğün var biri nisan da diğeri Eylül de 🥳 senin zevkine güveniyorum bakınca paylaşta fikir olsun bizede 😍
Snm1234 _Pnr_Kmrc_ yaaa deme öyle bence çok tarz kıyafetler var erkekler içinde araştırınca güzel kombin yapınca oluyo bişeyler 😍
Deletedmom_112 _Pnr_Kmrc_ benimde bir kızım bir oğlum var gerçekten erkek bebeğe alış veriş yapmak çok zor 🤦🏻♀️ kıza alırken elbise toka çorap… Derken çok keyifli oluyor, erkeğe bakıyorum bakıyorum sanki Hepsi birbirinin kopyası
Usnac1995 _Pnr_Kmrc_ Nasıl yaaa bence erkeklere dahs güzel şeyler var. Keten bol paça bir pantolon, üstüne gömlek, havalı bir hırka, varsa bir kolye ohhh mis 😂
Synmannesi Snm1234 canım iki tane mont aldım Elsalı elbise aldım çok güzel kaliteli bir yerden bir de ayakkabı aldım Elsalı Rabbim giydirmeyi nasip etsin hayırlı sağlıklı bir şekilde Allah’ım alamayan alan herkese yardımcı olsun maddi manevi hiçbir çocuğumuzun boynu bükük kalmasın inşallah
Snm1234 Synmannesi amiiiinnn inşallah ne güzel dua etmişsiniz. Rabbim sağlıkla sıhhatle kızınıza giymeyi nasip etsin inşallah aldıklarınızı
[silindi] Bebem 3 bucuk aylık simsiden e bebek indiriminden 2 bayramlık aldım dayanamadım alınmış alınmıştıe her seye zam geliyor kafası😅
Duygusaljelibon_ Snm1234 küçükken çok heyecanlanırdım yeni kıyafet ve ayakkabılarımı yatağın ucuna koyardım ay şimdi hiç düşünmüyorum dkkdkd bayramları sevmiyorum çünkü sevmediğim insanlarla bayramlaşmak zorunda kalıyorum dkdkkf
Deletedmom_98 Snm1234 Bebenin düğünlerden biri için kıyafetini seçtim de yazınki düğün için bekliyorum. Keten, daha ferah bir şey bakacağım. Kendi kıyafetlerimi seçtim. ☺
bballilokmaa Snm1234 kızıma da oğluma da tulum aldım havanın durumuna göre alttan ince veya kalın giydiririm spor şık olacağız biz 🥳 kendime de triko takım aldım kalem elbise hırka olanlardan 🔥biz cici severiz cici bir kültürdürsen seversin sevmezsin biz cici severiz 😎
_Pnr_Kmrc_ Snm1234 ben çok zorlanıyorum nedense pinterest falan bakıyorum ordan uyarlıcam bişeyler 6 aylık daha belki ondan biraz büyüse daha rahat kombin uyarlarım inş sadece tulum giydiriyorum 😀
cansu3545 Bayramda bebeğimi kucaktan kucağa alıp öpecekler mi fobisi yükleniyor bende hiç bayram gelmesin istiyorum laf anlamayan cahiller dolu etrafımda
gunesinayi0301 nehirsude0 yok knkm daha var oruç tutacağız inşallah tutmayı nasıl etsin Rabbim ben tutmayı planlıyorum 😂🤭😚
nehirsude0 gunesinayi0301 ben tutamıyorum knkm biliyorsun zaten her tutmamda 1 günde 1 kilo veriyorum zaten 43 kiloyum 43 -30=13 kaliyo 😅