Merhaba iki aylik bebegim var mama ve anne sutu aliyor ama daha cok mama, grip oldum balgam sokturucu aldim eczaneden nac c ilacin adi emzirirken kullanan var mi emzirmeye korkuyorum bilgisi olan var mi kc saat emzirmemeliyim ya da sutumu sagip dökmeli miyim oncesinde