Kızlar bebeğim 18 aylık ve 12 aylıktan beridir yürüyor fakat sürekli dengesini kaybediyor ilk başlarda yürümeyi yeni öğreniyor diye kafama takmadım ama şimdiye kadar düzgünce öğrenmiş olması gerekmiyor mu bi iki gündür çok taktım buna bilgisi olanlar lütfen yazabilir mi