Bebeğim 30 gunlukken sag kasik fitigi ameliyati ve sunnet ettirdik izmir behcet uz hastanesinde odada tek basimaydim esimi bile yanima almadilar yasakti cocuk aksamdan sabaha ac kaldi emzirme dediler oda hep acliktan agladi serum taktilar sadece Allahtan dogdugunda hemen emzik vermistim emzikle durdu uyudu falan bende o sirada yarin ameliyat dan sonra icsin diye sut sagdim hep 2 saat falan surdu batikon krem falan yazdilar her gun surdum onu iz kalmasin diye iste sunnet yerine de krem verdiler onu surdum dikisler dustu 1 hafta sonra kontrole gittik bandaj vardi onu cikardilar iyidi sonra bir sene sonra gelin dediler birde gobek fitigida var oda gecmezse 2 yasinda ameliyat olcak