3 gün sonra 17. Ayımıza gireceğiz. Henüz anne falan diyemedi baba dede diyor sadece bide dün oyun oynarken ona aferin dedim sürekli bana baktı ve bir defa aferin dedi. Yani toplamda git le beraber 4 kelime söylüyor çok takılmıyorum 2 yaşa kadar yolu var sonrasında ilerleme olmazsa bir uzmanla görüşürüm. Çok şükür bu günümüze 🤲