melisabaran Kızlar selam bir kaç güne 40’ım doluyor normal doğum yaptım 3-4 dikişim var ağda yaptırabilir miyim deneyimi olan varsa yardımcı olabilir mi şimdiden teşekkürler 🥰
Elifmihre melisabaran ayyy yaptırma dedi doktorum bana dişardan iyileşmiş gibi gözüksede iyileşmiyor hemen Oyuzden Venüs’ün jilet tercih etmiştim
joyfulmom melisabaran ağda kesinlikle yaptırma dikişinde varsa hiç hiç düşünme bile. Ben lazer yaptırmıştım o yüzden doğum sonrası temizlenme ihtiyacı duymadım ancak yaklaşık üç ay sızlama hissettim ilişki esnasında bile ağrım olmuştu hemen toparlanmiyor. Jiletle temizlenin
bballilokmaa melisabaran bence yaptırma üst kısınları aldır ama dikiş olan yere asla ağda değdirme ne olur ne olmaz
Elifmihre melisabaran hala yaptırmadım epilasyona gidiyordum zaten hamile kalmadan önce gerekli gelmedi bana ufak tefek çıkıyor jilet le alıyorum