Ballibademin_21 Balıkesirden geldik Ankara ya. Balıkesir ın insanları iyi. Bir tane özel hastane var. Ama şehir hastanesinde mükemmel doktorlar var. Bizim aile hekimimiz de çok iyiydi. Oradan ayrıldığıma çok üzüldüm. Bu arada pazarlarına hep organik ürünler geliyor. Yumurta, süt, peynir hep köylerden geliyor. Eğitim yönünden bilmiyorum ama orada olan öğretmen arkadaşlarım var şuan da hepsi çok iyiler. Gezme için sadece ilçeler güzel. Merkezde gezilecek yer yok 1-2 tane AVM var. Çevre illere gidebilirsiniz gezmeye. Manisa, Çanakkale ve Bursa