Merhabalar, bebeğim 4 ay 1 günlük, son 3 gündür bu saatlerde mama yerken ağlıyor, sallayınca sesi çıkmaz uyurdu, sallarken ağlıyor, kucakta gezerken bile ağlıyor, en son telefondan piş piş sesi açtım sallarken, öyle uyuyabildi şimdi. 4. Ay atağı böyle bir şey mi, yoksa diş çıkarma belirtisi mi, sadece akşamları bu saatlerde yapıyor bu şekilde huzursuzlanmayı