Sezeryan doğum yapan arkadaşlar, dikiş izleriniz ne durumda? İzi geçirmek için ne kullandınız? Neyden memnun kaldınız?
Ben doğum yapalı 1 yıl oldu, çocuklardan hiç kendime bakamadım, bir şey kullanmadım. İzde hala hiç iyileşme yok. Contractubex krem almıştım ama kullanmadım hiç. Şimdi kullanmaya başlasam etki eder mi? Yoksa çok geç mi kaldım? Başka ne kullanabilirim? Ne yapabilirim? Tavsiyelerinize ihtiyacım var