esma adet olmuş olabilirsiniz bence bir hamilelik testi yapın evde içiniz rahat etsin.. cünkü ilk kızımda 30 gunlukken adet oldum sancı cektım ondan anlamıştım oldugumu. Şimdi oglumda 3 bucuk ay oldu adet olmadım korkuyorum ayda iki kere falan hamilelik testi yapıyorum evde içim rahat edıyo😬