nml ben daha önceden yıllardır pilates yaptığım için bi an önce başlamak istedim. Kendimi iyi hissediyodum hemen toparlandığımı düşünüyodum ama öyle değilmiş. 3 ay sonra hafif hareketler yapabildim ancak. 6 hatta 9 ay sonra tam anlamıyla rahat yaptım. Benim bünyeme uymadı sizi bilemem ama bence bi 3 ay daha bekle derim. Yapıp yapamayacağını anlıyorsun zaten o noktada zorlama kendini derim