zeyynepgk bize fitil de vermişlerdi. Ben çok korkmuştum ama doktor korkma en basit olanı covid demişti. Ateşi 2. Gün düzelmişti halsizlik ve iştahsızlık devam etti sadece. Ciğerlerine inmediği için sadece burnunu rahatlatmak için serum fizyolojikle buhar yapmamı söyledi. Ben baş ucuna yarım soğana batırılmış karanfil koymuştum o çok işe yaradı