Kızlarrr merhaba şimdi bizim bir evimiz var kirada satışa çıkardık bir müşteri var kiracı evi kötülemiş adsm Allahtan anlamış satılmasın diye yaptığını. Bende kiradayım evimi satıp ev alıcam çocukla zor oluyor
Kiracı çıkmam dediği için evi satamıyorum zam da yapmıyor zaten ben kira ödüyorum napıcam bilmiyorum bu arada sözleşmesi nisanda bitiyor ne yapabilirim?