sanli17 atak diyorlar ama biz yaşamadık atak fln gazlı erkek bebeğim 6. Aydayiz hala bitmedi genelde hep ağlıyor kucağımda elim poposundeyken hissediyrm gaz çıkarınca susuyor rahatliyor acaba gazı mi var birde oğlum enfeksiyn gecirmisti o zmn çok ağlıyordu her doktora gittiğimizde de ağlıyor dedigimzde idrar alıyorlar bizden onada dikkat edin Allah korusun ateş olursa fln