ikicocukluanis yok canım spiral falan bende doktora gittim acilden muane oldum şimdi olabiliyomus bizim bu lekelenme dediğimiz veya yerleşme kanaması dedikleri benzettigimiz aslında adet kanamasiymis olabiliyomus böyle düzensizlikler bende bı korkmustumda 10 gün geciktim çünkü bende onu adet değil zannettivimicin hamilelik flnda yokmus