Arkadaşlar 4 5 aydır adetimin süresi çok uzadı normalde 7 gün sürerken 12 gün oldu doktor ultrason tahlil vesaire baktı sıkıntı yok sadece rahim duvarı kalın falan dedi sezeryan sonrası. Her neyse emzirdiğim için cerazette verdi. 2 hafta sonra tekrar adet oldum yani bir hafta erken falan galiba tam tarihe dikkat etmedim. Az az başladı arttı ama normal adetimdeki kadar yoğun değil. Yarın 12. Gün ama hiç bitecek gibi değil. Bugün tansiyonum falan düştü halsizlik başladı. Başınıza geldi mi normal mi bu kadarı. 5 6 gün Önce doktora sordum başka ilaç veremem 3 4 güne biter demişti