Mlsdnzhkn Merhaba elimde aptamil prosyneo 1 numara var 2 kutu almıştım benim bebişime biraz gaz yaptığı için ikinci kutuya geçmedim isteyen olursa manisa içi uygun fiyata verebilirim.