umrumdadegil sıkıntı etmeyin bence ilk aylarda bebek gerçekten hızlı kilo alıyor. Ha bu bebekten bebeğe değişiyor mama alıp hiç kilo almayan ya da sadece anne sütü alıp hiç kilo almayan bebeklerde olabiliyormuş. Fazla kilo alan bebeği ne yapalım diyetemi sokalım😅 hem sık sık emzirin besleyin deniliyor sonra da fazla almış deniliyor gerçekten insan ikileme giriyor. Siz yinede dikkat edin tabi ama bebek istedikçede besleyin bence bebeğin kilo alma durumu normal.