eda_oyku23 6 ay annemlerde kaldım, her gece annemle birlikte kalkıp bebeği emzirdim ama hiç annemin yanına koymadım uyusun diye. Bana göre değil yani, hep aynı yatakta birlikte uyuduk hatta el ele tutuşup uyuduk. Uykumu almak için de gündüz o uyuyunca ben de uyuyordum zaten sıkıntı olmuyordu . İlk zamanlar çok özel bence ve çok güzel, ikimizin de birbirinin kokusuna ve nefesine ihtiyacı var bence , yani gece niye ayrı uyuduğunuzu anlayamadım 🤷🏻♀️ yoksa her konuda yardımcı olması tabi ki de bulunmaz bir nimet. Ama tabi ki kişiden kişiye değişir bu belki de sizin fiziksel ve psikolojik olarak toparlanmanız içi bu gereklidir.