gkcyt daha 2 aylik aman aman bi düzeni olmaz ama gece gündüz ayrimini yapin anlasin yani simdiden kendinize gòre bi düzen kurarsaniz öyle gider benim ki emmeye kalkiyodu 2 yada 3 saatte bir 10 gibi gece uykusuna gectik hep dedigim gibi kendinize göre bi düzüen kurarsaniz öylede gider isiniz kolaylasir