gulten01 agustosta Gönlünüzce olsun her şey . Bebeğimize çok güzel Bir anı ben en sonunda pastanın bir kısmını önüne koyduğum dilediğince pastayı patlattı o şekilde de güzel resimler çektik
ebrudefne06 lilac ½ sapkasi 6 month duvar yazisi ve ahsap 6 month pasta süsü almistm buyuk bir kutlama yapamadik kendi aramizda bikac foto cektik kutusunda duruyor dusunurseniz uygun bir fiyata size yollabilirm
agustosta karaninannesii_ harika olmuş sizinde maşallah bebişe 🙏 çok heyecanlı biz de pastamızı çrş alıcaz bakalım nasıl olacak
gamzegem agustosta Bizim de yarın partimiz şimdiden heyecanlıyım 😍 pastasını kendim yapacağım Trendyol partifabrik satıcısından mavi set aldım bir de mavi gri metalik balonlar aldım . Sadece ailemizi davet ettim (anneanne,babaanne,amca, dayı) 🙆🏼♀️🙆🏼♀️🙆🏼♀️
agustosta kimbumadam valla pasta bile beni o kadar heyecanlandırdı ki gidip gelipbakıyorum. Cmt kutlicaz. Pasta üzeri süsünü kendim yaptım. Kukuletayı da çok utku oldum yaparken. Şart mıydı değil ama bu yorgunluğun arasına güzel geldi hem de anı kalıcak fotolar falan. Bi de muazzam büyüyorlar her fotosuna hayran hayran bakıyorum. Biraz daha özenilmiş olucak bu ay 😍
YILDIZYILMAZARGUNKUYUCU kimbumadam ay valla bana da çok saçma geliyor ama ne yapayım anı kalsın diye mecbur yapıcaz ilerde bundanım neden yok demesin, çağa ayak uydurmak lazım 😁 tabi ben sadece mama sandalyesinde bi tane balonla çekim yapıcam parti filan değilde neyse işte 😅
agustosta Berilsmom13 onu da gördüm tercih meselesi ama bebeğin 6.ayı ile kınayı tam bağdastıramadım. Af buyrun kaçırdığım bişey mi vardı acaba? Neden kına?
agustosta YILDIZYILMAZARGUNKUYUCU 😂😂 bizim de öyle ailemizden uzaktayız. Cevremizde de bebekleri hep okul çağında ne yalan söyliyim hastalık falan bulaşsın istemiyorum. Minik bir pastayaptırdım. Tüm süsleri de kendim yaptım bi de balon aldım. Aynı mama sandalyesinde kendim çekim yapıcam 🙏
YILDIZYILMAZARGUNKUYUCU agustosta bende öyle yapacağım inşallah 10 günümüz var nasip olursa 🥰 yapınca fotoğraf atsanıza buraya da bana da fikir olsun