Alparslanbey_ bizde iki gün sonra tam 11 aylık olacak.abisinin elinde gördüğü şeyi versin die ağlıyor.yada ben istediğini yapım die ağlıyor.bence kendilerini ifade etme yöntemleri böyle henüz konusamadiklari için.ama mesela kucak için agladiginda ve o sıra gerçekten yemek yapmak,çamaşır asmak gibi işim varsa hayır alamam diyorum ağlasa bile almiyorjm çünkü ağlamayı gerekli yerde kendini ifade etmek için kullanabilir ama silah olarak kullanmasına izin vermek istemiyorum.zaten baktı olmiyor susup gidiyor başka yerlere 🤣🤣