Kızlar 14 aylık bebeğimin elinde küçük şişmiş balon vardı , 2 dakika çöp atmaya mutfağa gittim geldiğimde patlamıştı ama elinde mi ağızında mı patladı yuttumu hiç bişey bilmiyorum. Kafayı yiyeceğim . Onun üstüne yemekte yedi , koca biberon mama da içti keyfi de çok yerinde ama çok korkuyorum küçücük bile yutmuş olsa bişey olur mu