Merabalar laftan anlamayan sözden anlamıyor diyosaniz , zor bu yaşlar enerjisi çok çocuklar.Bahceli ev ortamımız yok maalesef İstanbul sokaklarında ama yaşıt arkadaşı varsa onunla oynasın oyun gruplarına sokun bol.Benim oğlum da yeni girdi 4e.Kipir kıpır enerjik oyun çocukları olacak o kadar
Oğlunuz kreşe gidiyor mu veya bu tarz çocuklar hiperaktif oluuuo buda eğitim ile ilgili durum bizee özel eğitim alıyoruz 2 yaşından beri .yollarda duraklar da bikac saniye durur elimi bırakır peşine koşarım duyamaz kimi zaman biraz şımarık bizim oğlan ama sizin çocuğunuz sağlık sorunu yoksa iyi yoksa tabi bol koşması parka çıkması su oyunlari çocuklar içinde olması gerek .biz öğlen bı ksre uyuyoruz.9da yatıp ,sabah kadar uyuyor oğlum öyle geceleri oturan bir çocuk olmadı hiç Sabırlı olmamız gerekiyor evet zor bende çok bağırıyorum bu aralar öfkem oluyo ama sakın dyorum dizgin tutuyorum kendimi .