lceLady Merhaba. Benimde kayınvalidemin 12 senedir bel fıtığı var ve 2 sene öncesine kadar yolda yürüyemez hale gelmişti. Fıtıktan dolayı sol bacağı çok kasılıyordu. Hacamat yaptırdı. İlk önce sırta genel tarama yaptırdığı, 2 gün sonra da sol bacağına kasılan bölgeye kupa uygulandı ve senelerdir çektiği ağrı sızı %80 azaldı. Gözlerimizle görmesek, bu durumu yaşamasak inanamazdık ama çok şükür kayınvalideme şifa oldu. 21 gün arayla toplamda sırttan 3 seans, bacaktan sadece 1 seans oldu. Bundan sonraki dönemde ihtiyaç duydukça 6 ayda bir sırttan hacamat yaptırdı ve şuan dimdik ve ağrısı olmadan yürüyor, işini yapıyor, hayat kalitesi yükselmiş durumda. Biz şahışa yaptırdık. İşinin ehli, eğitimini almış ve dinimize uygun şekilde hacamat yapıyor. Abdestli, niyet ederek ve dualar okuyarak. Şiddetle tavsiye ederim. İşinin ehli birini bulmak çok önemli. İnşallah size de şifa olur