Furkansmomy bişey olmaz. Ben doğum yaptığım gün hastanede eşim getirdi starbuckstan americano içtim😁😂 doktor da dedi artık istediğini yiyip içebilir diye. Kafeinsiz kahve içiyordum hamileyken ama doğumdan sonra hiç öyle gaz yapar aman kafeinli vs.. diye bakmadım yedim herşeyi. Zaten günde sadece 1 fincan türk kahvesi yada filtre kahve içiyorum abur cubur tüketmiyorum ama sevmediğim için