ftmnrckr her ikiniz de çıplak temastan mu bahsediyorsunuz ? Bebeğiniz kaç aylık eğer çıplak temastan bahsediyorsanız bebeklerin vücudunda onları sıcak tutacak yağ tabakası daha oluşmadığı için çabuk üşürler 26/27 derece (çocuktan çocuğa değişir üşüyorsa daha yüksek ) olması iyi olacaktır ama 22/23 derecelerde kesinlikle üşür