nurannenur bende denedim eds doktor önermişti. Bebeğim çok ağladıgında meme emmiyodu biraz zorluyordu o yöntem emmesi lazım ki mama gelsin aynı anda falan. Ucunu mamaya batırıp ağzına değdiriyoduk o zaman emiyodu mamada gelince sıkıntı olmuyodu. Bi ara öyle uğraştım cünkü mama icen bebekler 3 4.aylarda memeyi bırakabiyo demişti ama bırakmadı cok şükür