Gazelsmom Merhabalar. Kızım 22 günlük. Yakında kalça usg si yapılacak ama ben gitmeden fikir sahibi olmak istedim. Bir yakınım bacağından tutup kaldırıyorlar falan dedi. İçeriği, önemi nedir? Bilenler beni aydınlatırsa memnun olurum
Mom091 Gazelsmom ultrasonla bacaklarına bakıp sonucu beş dakika sonra veriyorlar. Hemen olan bir şey yok öyle kaldırma indirme falan😊
Gokce_s Gazelsmom 38 günlükken kızıma da çekildi oyle kaldırma falan yok canım normal usg ile bakıyorlar doktor bana sadece annesi hafif sağa sola cevir bebeği dedi o kadar. Başında olursun zaten
Cankusssssss Gazelsmom canım öncelikle evladını sağlıkla hayırla büyütmeyi nasip etsin rabbim ultrasin için 90 gün tamamlamadan yana olabiliyor bazı Dr lar.net çıksın diye neden çekiliyor çünkü kalça cikiksa erken belirlenirse %98 tedavi edilebilir çekerken solu çekiyorlar diyelim sol bacağı 90 derece tutuyor sen yada dr o şekilde çekiliyor canı falan yanmıyor gebeliktelo gibi jel suriyorlar o şekilde oliyor