sarfinazar normalde sütüm yeterliydi. Son zamanlarda emmesi azaldı. Zorla emiyor. Bir iki çekip bırakıp ağlıyor. Güçlü çekmediği için süt gelmiyor. Farkındayım. Bir dakika filan çekince ağlamadan süt lok lok geliyor. Sizinki de öyle mi? Yoksa sütüm mu azaldı da gelmiyor diyorum. Anlamadım.