mhndshnmm
hifakus burdan ikinizede bu konu hakkında yazım benım kızım da 1 bucuk aylık bebelac veriyordum ara ara kaka sorunumuz zorda olsa gunde 1 defa yapıyordu sonra ne olduysa bı anda yapmadı doktor fıtıl verdı bebelac verdım de mamayı gerı cıkarıyordu bende aptamıle gectım ama kakasını aptamılden once yapmıyordu zaten aptamıle cok guzel ıcıyor ama kakasını hala kendi yapmıyor ıkınıyor olmuyor 4 gun oldu zorlanınca bende fıtıl verdım hıc vermek istemiyorum zeytin yagı da veriyorum onceden işe yarardı masaj da yapıyorum artık etki etmiyor doktoru arayıp yine yapmazsa 4 5 gun sonra bagırsak düzenleyici felan mı kullansak ılk 1 ay biogaia kullandım o zamanlar yapıyordu ondan mı bilmiyorum sonra doktor devam et diye bısey demedi bende etmedim fitilı vermek istemiyorum bagırsak tembelliği olur diye alısırsa cok kotu mama daha cok kabız yapsa zaten kakasını yapmıyor nasıl anlıcam dun fıtıl verdım de kakası su gıbı olurdu bu yaptın da katıydı su gıbı degıldi bu sekilde oldu zaman kabız mı oluyor sadece anne sutu aldığı zaman mı hafif su gıbı yapıyor vallaha delircem artık 10 gun oldu ben gideli 2 kere fıtıl kullandım doktor 5 gune kadar normal dedi aptamılide cok sevdi hıc bir sekilde gerı cıkarmıyor gazını rahat cıkarıyor alttan üstten baya baya hatta ama kakasını yapmıyor