On aylık bebeğim var o kadar kötü ısırıyor ki mememin ucu kopacak sanki ağlayarak emziriryorum acıdan bayılacakmış gibi oluyorum. Resmen emzirmekten korkuyorum ve soğudum. Bana bir akıl verin ne yapacağım? Kızdım olmadı hayır deyip memeyi kapattım emzirmedim yine olmadı…. Canım yanıyor