sarfinazar 4 aylık bir kızım var. Eli sürekli ağzında . Eline ne versem sürekli ısırıyor. Bu ara doğru düzgün uyumuyor. Diş olabilir mi? Bebişi 4 aylık olanlar sizlerden fikir alayim
Fulihkn sarfinazar bu aylarda keşfedebilir ve diş reaksiyonları gösterebilir canım hemen çıkcağı anlamına gelmiyor
humaninannesi Canım benim kızım da öyleydi 5.5 aylıkken ilk dişini çıkarttı belkide yakındır seninkinin çıkması umarım zorlanmaz 🙏