Eloooooo Kızlar oğlum 9.5 ayşık uyutırken göğsünü yukarı kaldırıp başını ileri atıyor sebebini bilen ve ya fikri olan var mı
pinar61 Eloooooo benim kızım da 6,5 aylık doktor a sorduğum da günlük uyanıkken de yapıyor mu dedi yapıyor dedim aç olduğu anlamına geliyormuş aslında tam doyamadigi için
ert328_ Eloooooo baya zaman geçmiş ama şuan oğlum 11aylık uykuya geçerken sırt üstü göğsünü yukarı kaldırıyor bende anlamıyorum ara ara yapıyor bırde aç degıl ek gıdada verdıgım ıcın emınım söz götürdumuzöu doktora
Eloooooo pinar61 Uyanıkken hiç yapmıyor. Sadcee uykuya geçerken ve çok emdiği için aç değildir diye düşünüyorum kendi bırakıyor memeyi çünkü
Eloooooo Mehy Bunu da düşündüm gaz çıkarması için yardımcı olmaya çalışıyorum ama bilemiyorum çözemedim hala ne olduğunu